Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 1. března 2014

Co nového na balkóně a taky doma (už to vypuklo)

Co by to tak mohlo být?


Když jsem ve středu odpoledne vyhazovala kočky z balkónu, kam jako obvykle zdrhly, všimla jsem si v květináči těchto úplně mrňavých zelených špiček lístečků, nechala kočky kočkami a běžela pro mobil, abych si je mohla rychle vyfotit. Od chvíle, kdy tahle kytička v létě zatáhla a nebylo po ní ani vidu ani slechu, nemohla jsem se tohoto okamžiku dočkat. No a tento týden se konečně opět objevila. Tedy objevil - medvědí česnek. Doufám, že vyroste o něco víc lístečků k jídlu, než jsem měla minulý rok možnost ochutnat, když jsem jej koupila. 
A když už jsem měla v ruce mobil, vyfotila jsem i normální česnek. Doufám, že letos bude počasí víc přát a taky by mohl být o trošku větší, než vloni :)

Kočky jsem zahnala, popadla pytel se zeminou, plato výsevních misek, doma jsem vyštrachala sáčky se semínky a tak teď hlídám ještě rajčata, papriky a koriandr. Před kočkami a suchem.
Pokračování příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat