Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 25. února 2014

Já nespím,

já si tu přemýšlím. :-)
No a protože jsem samotář, tak si přemýšlím zatím sama. O jídle, prosím pěkně.
Ukecávám se zkusit (aspoň na chvíli) paleo nebo primal stravu. Vím, že o nic nejde, když mi to nebude vyhovovat, bez problému se můžu vrátit zpět. Tak si tu zatím hledám rozdíly a hlavně recepty. Recepty, které bych byla schopna dlouhodobě jíst hlavně k snídani. O zbytek dne nemám obavu. Něco už jsem našla - potřebovala jsem takový vzorový jídelníček. Dnes jsem ho vytiskla, pár dní ho budu podezřívavě studovat, něco si vyzkouším, pravděpodobně něco pozměním (ty moje mlsné chuťové pohárky) a pomalu, nenápadně (jinak to snad ani neumím), během začátku jara "přeběhnu". Nic mě netlačí, nikdo nehoní, o nic nejde. Možná o zdraví a dobrý pocit. Ale to poznám, až si to zkusím. Docela mě naladila železná koule i kb5.
Dávno vím, že vegetarián ze mě nikdy nebude, tak co.

*********

Á propos - už jste vyzkoušeli banánové lívanečky?
Jsou úžasně dobré, silně žravé a bojím se, že i návykové. Našla jsem je u Nikki, ta je taky našla, cesty internetu jsou nevyzpytatelné... :-) :-) :-)
Jak na ně:
Jeden přezrálý (nebo hodně zralý) banán a jedno vejce rozmixovat, nebo aspoň hodně dobře rozmačkat a smíchat. To je vše. Já přidávám trochu strouhaného kokosu a hrst mražených borůvek. S nimi jsou naprosto úúúžasnééé! :-D
Lžící nabírám těsto a tvořím maličké lívanečky. Smažím je pomalu na nepřilnavé pánvi na kokosovém tuku. Rády se trhají, pak připalují (to ten karamel z ovoce), mňam, tak opatrně s nimi.
Dobrůtka.
Musím si jít udělat něco rychle k večeři, po tomhle mi docela vytrávilo :-)

3 komentáře:

  1. Milá Evo,

    pokud Vás láká paleo či primal podívejte se na stránky www.veseleboruvky.cz, kde je moc hezký jídelníček ve stylu palea, tj Whole 30 a uvidíte..

    Noemi Kovářová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zatím pořád sbírám informace, ne vždy se hned napoprvé všchno vygůglí, takže díky za pomoc.

      Vymazat
  2. Dobrý večer,

    možná by Vás v bezesných nocích mohla potěšit kniha manželů Hartwig, která v současné době je na českém trhu v překladu jídlo až na prvním místě.
    Další velmi fajn inspiraci Vám může být blog www.vladozlatos.com, který osobně považuji za jeden z top .
    Poslední workout 300 jedete velmi dobře, jste tahoun

    Noemi Kovarova

    OdpovědětVymazat