Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 16. března 2014

Postřehy z InBody230, aneb kolik toho tedy můžu sežrat :)

Nějakou chvíli trvalo, než jsme se s kolegyní, která mě nedávno na přístroji InBody měřila, znovu sešly. Pamatovala jsem si, že přístroj mi zjistil bazální metabolismus přibližně ve výši 1 450 kcal (dodatečně jsem si doma na papíru z počítače přečetla 1 466 kcal).
Pomocí několika jednoduchých výpočtů a přepočtu na kilojouly mi na kousek papíru zakroužkovala číslo 7 000. Tedy 7 000 kJ. Zírám na papír, koutky úst se mi okamžitě zvedají nahoru a vyhrknu něco ve smyslu

"to je suprrr, to si  můžu ještě přidat!!!" 

:D:D:D:D:D:D:D:D

Ani nevíte, jak se mi ulevilo! :)
Od začátku roku se mi váha ani nepohnula, v hlavě hlodal červík, jestli toho, co si uvařím není moc, či naopak málo. Je toho akorát. Jen přidat víc pohybu. Nějak jsem ubrala na pravidelnosti a objemu (to je jiný objem, než ten v krabici od Zajíců z předešlého článku) cvičení. No, ostuda, no. Ale už vím, co mi zvedne náladu a morálku! Moje nová železná koule! Viz nejbližší novější článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat