Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 28. března 2014

Dřepovací výzva - den 2.

To bych ani nebyla já, abych si nevymyslela hned druhý den své vlastní výzvy "problém". Tak aspoň malou výmluvenku: včerejší úkol byl 20 dřepů s činkou. Ale - dala jsem je až dnes ráno, což mě, musím přiznat, krásně nastartovalo. K tomu dvacet swingů ale pak už jsem letěla do vany, tik-tak-tik-tak :)
Včera večer jsem se vrátila z masáží někdy kolem deváté, což není omluva, ale byla mi příšerná zima a žádným způsobem jsem nebyla schopná se zahřát, nechala jsem tedy dřepy v obavě o prochladlá kolena na dnešní ráno. No a tak mě dnes ještě čeká plánovaných 25 dřepů netto. Protože musím připravit fůru věcí na víkend, tuším, že budu dostatečně ohřátá, abych nemusela řešit zase nějaké přesuny. Hlavně nesmím svého kulatého mazlíka zapomenout přibalit sebou :), abych zítra nebyla nucena u manžela použít jako zátěž něco z jeho domácnosti :D

Žádné komentáře:

Okomentovat