Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 30. prosince 2013

Nikiina adventní výzva - rozuzlení

Sice trochu se zpožděním, ale ani v životě nejde vždy vše popořádku.
Moc jsem se tedy nepochlapila, ale je fakt, že jsem si tuhle výzvu nedala zrovna jako závazek.
K věci.

Vyzkoušet nový workout.
Ano, ale Zuzčin, ne Jillianin, která je na přiložené fotce. Ale zároveň to nebyl Zuzčin vánoční, neboť ještě nemám přístup na její placené stránky.
 
Co dál.
Nové ovoce. Děsně jsme se doma nasmáli. Můj manžel je ještě větší zvědavec než já, takže koupil jiný druh mučenky, než kterou už jsme spolu jednou zkoušeli. Ta nynější - viz foto.
Lžička je tam tak trochu zbytečná, nabrat si na ni bylo bez úspěchu. Když jsem ta semínka dolovala vidličkou, podařilo se mi je vytáhnout všechna spojená jakoby na jednom vlákně. Docela mi to připomínalo jikry a fakt to bylo dost legrační, podělit se s ním o ně.

Pokud jsem ochutnala novou zeleninu, nějak mi to nikdo neřekl, že ji jím, ale vědomě ne.

Zdravé cukroví.
Ano, uplácala jsem tytéž ovesno-kokosové placičky jako Nikki. Místo vejce trochu máčeného škrobu, výsledek výborný. Hodně mi jich zbylo, což mi vůůůbec nevadí. Díky Nikki!
Pak taky kuličky v kokosu. Datle a rozinky mixované nejdřív s vlašáky, podruhé s mandlemi ve slupce máčenými přes noc ve studené vodě. Ty druhé nemají chybu.

Sedm dní bez sladkého?
Haha, před Vánocemi velmi dobrý vtip, Nikki... :D:D:D

K tomu vytáčení. Jak kdy, vesměs jsem splachovací, takže hodně věcí neřeším vůbec, spíš prskám anonymně za volantem. To je pak adrenalin a gymnastika prstů! :) Jinak jsem vcelku neškodná.

Zdravý recept.
Kasala jsem se, že na Štědrý večer udělám salát z batátů a avokáda, ale klasika převálcovala i tohle předsevzetí. Ještě o něm přemýšlím zítra na Silvestra. Možná.

Vánoční pohádka s hrnkem horké čokolády.
V podstatě ano. Na Štědrý den ráno jsem vstávala v 6 ráno, udělala si hrnek silného sladkého kakaa, přikrojila čerstvou vánočku, mázla máslem (82%, nic slabšího mi nesmí do baráku),
posadila se potmě a sledovala mého spícího chrupkajícího manžela. Pohádka :)

Vánoční dekorace vlastnoručně - 200%. Viz stromeček a adventní věnec v minulých příspěvcích.

Cíle na příští rok - nadat si žádný cíl. Nic z toho, co vyslovím, se mi nikdy nepodařilo splnit.

PSSSSTTT!!!!!

O zbytku disciplín raději nemluvím...

Žádné komentáře:

Okomentovat