Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 18. prosince 2013

Překvapení!

Někde na FB jsem narazila na novou zajímavost.


 


Jako ostatně snad každá baba jsem dostatečně zvědavá, abych občas vyzkoušela něco nového a zajímavého. Takže mě teď čeká trochu opožděný Ježíšek, protože v půlce ledna by mi měl přijít balíček s překvapením. Tedy nikoli zajíc v pytli, ale Zajíci v krabici. Za 350 korun (včetně poštovného) by se v ní mělo dát najít - jak už informace na obrázku napovídají - co jiného, než jídlo :)
 Před několika lety jsem byla mezi prvními nedočkavými, kdo si objednal v našem městě zeleninovo-ovocnou bedýnku, bohužel později mi přestal vyhovovat termín závozu, jsem tedy již jen jejich tichý fanda.
 
Jak to dopadne s krabicí, resp. s jejím obsahem, dám vědět, ale až za dlooouho... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat