Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 30. prosince 2013

Bobova první pomoc

Vím, že jsem si tu před pár dny stěžovala na bolístku, ale další den bebí zmizelo, víkend proběhl dost rychle (bohužel:-D ) a v poklidu, tedy jsem se včera navečer chystala dát si nějaký dryák se Zuzkou. Leč napadlo mě trochu ty ruce vyzkoušet. Ještěže mám v tabletu Bobovu první pomoc. Jsou to krátké workouty z ulozto a ráda jimi nahrazuji, či naopak doplňuji nějaká jiná cvičení, pokud nemám dost, nebo pravě naopak. Taky si na nich v delších časových intervalech zvedám sebevědomí, kdy si ověřuji, nakolik zlehka a dobře se mi provádějí, tedy jak mi stoupá fyzička.
Na jaře mi právě tyto krátké workouty po Jillianiných sestavách začaly zřetelně (i citelně) tvarovat stehna, zadek, břišáky. Vypadaly zpočátku, že by se při nich dalo, s dovolením, dloubat v nose, ale zdaní klame. Pokud má člověk fyzičku, dají se opravdu použít jako příjemé protažení, pokud je ovšem tělo na začátku cesty, doporučuji šetřit dechem a Bobovi spílat až dodatečně. Po pár týdnech se na něj budete těšit.
Ano, ano, všechny milujeme Boba, leč naopak to jaksi nefunguje ...:-) :-) :-)
Abych to dopověděla - s mými tříkilovkami jsme včera daly strength beginner, nic mimořádného dnes nebolí a v pohodě se zvládnu i sama najíst :-) :-) :-)

2 komentáře:

  1. Tak dneska jsem si poprvé zacvičila s Bobem tohle cvičení. Je to docela pohodové. Mám za sebou asi tři měsíce vcelku pravidelného cvičení s Jillian. Jsem překvapená tímto pohodovým cvičením, které lze provozovat i vtěchto "náročných" svátečných dnech. Díky moc za tip.
    Po cvičení s Jillian jsem začala cítit kolena, což není zrovna dobré. Nikdy jsem na ně netrpěla a docela mě to vyděsilo. Je to velká zátěž na klouby,hlavně poskoky a my, co máme nadváhu máme proti jejím "cvičenkám" co nosit. I přesto mě nadchla. Taky jsem si objednala "Ovládněte svůj metabolismus", jsem asi v půlce. A jsem vyděšená z toho, co nám v obchodech nabízejí.Musím těžce zapracovat nejen na svém jídelníčku, ale i mojí celé rodiny.Teoreticky jsem vybavená:-))
    Prosím moc o více tipů na cvičení. Zajímalo by mě, co přesně cvičíte se Zuzkou, protože co jsem od ní viděla mi připadalo pro mě zatím dost sci-fi k odcvičení.
    Díky moc M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesnáším skákání. Místo toho jsem třeba rychle "pochodovala", nebo si něco vymýšlela. Myslím, že kvůli skákání jsem Jill, ač jinak nerada, opustila. Zuzka, ano, sc-fi :-D . To jsem taky ze začátku viděla. Začala jsem spíš s bodyrockem, nevím proč, zwow mi připadají téžší, i když taky si občas vyberu něco, po čem umírám :-) V podstatě mám teď pár oblíbených sestav a na nich si zvyšuji sebevědomí.

      Vymazat