Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 19. prosince 2013

Končím s cukrovím

Ilustrační foto


Tedy pro letošek určitě! Včera večer jsem uklohnila poslední plánovaný druh a končím. V soutěži s Nikki - "upeč nový druh" jsem napřed snad o třista procent :-) A z toho ochutnávání mám pocit, že jsem jako balón :-)
Včera večer jsem dodělala poslední druh. Pokusila jsem se vyrobit turecké bonbóny - lokum, zítra je jen dodělám - rozkrájím a obalím. Doufám, že budou dost pevné, jsou jako žužu. Sice nepatří k tradici, ale originál, který jsem před časem ochutnala, mi moc chutnal, vzpomněla jsem si na ně, našla na ineternetu a dala se do toho. Navíc tak trochu sentiment - již několikrát zmíněný pobyt druhého syna v Turecku.
Doufám, že všechny moje nové nevyzkoušené výtvory budou k jídlu. Synek sice opovrhnul (mimochodem velmi dobrými) kokosovo-ovesnými sušenkami vyrobenými podle receptu Nikki (na něj málo sladké), ale jemu jsem udělala jeho oblíbené krowki. Ty ani nekrájím. Až bude chvíle, vložím pro zajímavost všechny použité recepty a bude-li ještě co fotit, tedy i s fotkami :) Ať už ty zdravější, tak i ty ostatní.

Včera jsem maximálně posilovala ruce při míchání hmoty v hrnci, to předevčírem jsem si dala posilovací půlhodinku. Každý z cviků, který mě napadl, jsem zdolala padesátkrát. Spíš jsem jela nohy, zadek a břicho, na prkno a kliky už mi zbylo málo sil :) Ale o tom, že jsem se asi fakt nešidila, svědčí fakt, že mě dnes bolí břišáky a to už se mi dlouho nestalo.

Navíc doma došel kokos a vejce... no my jsme family... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat