Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 16. prosince 2013

Svatební cesta kolem světa

Jsem úplně zapomněla sdělit, že před už měsícem jsme konečně byli na svatební cestě! Stejně tak, jako "z legrace" byla naše tajná maličká rychlosvatba, v jazykolam se přeměnivší moje nynější dvě příjmení, taková byla i trošku recestistická svatební cesta "kolem světa".
O ní jsem mluvila už dávno před svatbou, že když svatba v jiném městě, tak svatební cesta v teplické botanické zahradě. Ač v listopadu, bylo tam, ostatně jako vždy, velmi příjemně. Alespoň uvnitř. A ještě jsme ji stihli cestou z ústeckého mamografu (kromě "nutné" návštěvy mého oblíbeného obchodu s látkami tamtéž...).
Přiznám se, že jsem měla nutkání dát sem fotky i z dalších našich návštěv - jezdíme tam většinou dvakrát do roka - ale přinutila jsem se zveřejnit jen ty z 15. listopadu. Plus přední stranu vstupenky. Kdo ještě nebyl, nebo má cestu, doporučuji. Vlastně kdykoliv.
Jen jeden rok, tuším v květnu se po dlouuuhé době udělalo sluníčko, natáhla jsem sandálky, letní šatičky a vyrazili jsme jakože za sluníčkem (myslím, že to byla zrovna po oné pověstné "ladovské zimě"). V deštném pralese jsem málem dostala hysterák, neboť co minutu nás skrápěl tropický deštík a bylo tam chladněji, než venku :D:D:D
Proč zrovna do Teplic? No, můj manžel rád krom jiného kytičky a ještě před tím, než jsme se seznámili spolu, seznámil se on se zaměstnanci zahrady a poštěstilo se nám (pan ředitel by to asi neměl vědět :D) podívat se tuším dvakrát do zásobovacích skleníků. Tam je vám kytiček!!! :)

Vstupenka






Nechtěl pózovat

Vzpomněla jsem si, jak vařili lektvar v kresleném Asterixovi


Žádné komentáře:

Okomentovat