Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 27. prosince 2013

Nejspíš mám problém

Ale jen malý - bolí mě rameno. Nevím, jestli jsem si ho nějak důkladně přeležela (v což - nebo případný bloklý krk - doufám), nebo jsem to přehnala s hrazdou a nezahřátá jsem na ni hupsla. To spíš. V každém případě mě posledních cca čtrnáct dní bolí pravé rameno, tedy vlastně jen část úponů vpředu, k tomu i palcová část zápěstí a nemůžu se toho zbavit. Kdybych si tak mohla odšroubovat levou ruku a pomasírovat se, to by bylo žůžo, ale to jak si nejde, že... Manžel ten to tak zhypnotizovat, či přiložit dlaň a kamarád, kterému bych se eventuálně svěřila, má "celovánoční" dovolenou, nikam jinam nepůjdu. Mohlo by se to snad zklidnit samo, na Boží hod jsem podráždila činky a od té doby je to ještě horší. Po Zuzce je to v pohodě.

No chci se prostě jen vymluvit, že dva a vlastně ani jeden dokonalý přítah na hrazdě do konce tohoto roku jaksi nebude. To je fakt ode mě hezké... Kdybych si dala předsevzetí víc, tak se to mezi nimi ztratí, nebo jsem se neměla vytahovat :)
Dám si asi předsevzetí, že si už žádné předsevzetí nedám, protože jsem nepoučitelná a vím, že jakmile o něčem mluvím dopředu, nikdy nevyjde.

V každém případě mě ovšem potěšilo, když jsem si na sváteční večeři k našim vzala svatební šaty z léta, které ještě neviděli a ony mi byly krásně volné přes bříško...
Aspoň něco :)

1 komentář:

  1. Rameno není legrace, asi bych tomu dalal chvilku pokoj.M

    OdpovědětVymazat