Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 31. července 2013

Nový kopanec

Je čas prázdnin a momentálně i dost nepříjemného horka. Toho si asi nešlo nepovšimnout. :)
Já jen chtěla naznačit, jak těžko se posledních pár dní přemlouvám, než začnu cvičit. Dávám si v tyto dny spíš krátké HIIT někdy od Zuzky, někdy něco z internetu, občas něco vymyslím, abych se pořádně uondala. Myslím, že něco delšího by mě zahubilo. :) Ovšem jsme byli teď u známých, mají bazén a bohužel momentálně nefunkční protiproud. Musel na mě být pohled (naštěstí je bazén zastřešený), když jsem jak moucha v síti kmitala z jednoho konce na druhý (3-4 tempa, podle síly odrazu) a ve chvílích, kdy jsem se snažila popadnout dech, jsem se pokoušela provádět alespoň trochu něco jako posilovací cviky. Bylo to úžasné. Voda 30 stupňů - jen co jsem do ní prvně vklouzla, snad během vteřiny se mi všechny spasmy uvolnily a fakt jsem byla jak legrační myška na klíček. :D:D  Ve chvílích, kdy jsem vylezla, jakože jsem vyčítala majiteli, že měl nechat postavit jednu dlouho dráhu podél pozemku, že by to bylo žůžo. :))) Docela se bavil.
Ano, u nás máme aquadrom, ale nikdy, slovy nikdy, jsem v něm nebyla. Měla jsem ráda jako holka ten původní, odkrytý (tenkrát se dost mrhalo energií). Dodnes nemůžu zapomenout na pocit, když mrzlo, padal sníh - a to i nám na hlavy - a zbytek těla se nořil v příjemně teplé vodě. Nebo vlezu do rybníků, které znám. Ale na aquáč, nikdy. :)
No a do toho lenivého meziobdobí (až na ten bazén) něco přišlo. Takové hezké milé nakopnutí. Velmi milé nakopnutí. Nebála bych se říct že velmi krásný kopanec to je. A ten pocit, takové to just něco musím rychle udělat, aby výsledek stál za to. Vím, že si nevyberu, odkud mi tuky budou odcházet jako první, ale dala jsem si takový prozatím měsíční "závazek", každý den něco pořádného na břicho. Nejlíp Bobovu jógu. A v druhé fázi něco jiného. Jedno co. Stejně se snažím aspoň dvakrát týdně dělat kardio, dvakrát posilování a pro zbytek něco krátkého intenzivního (pár zwow mám vypsaných na lístečkách a když nevím co, losuji, je to legrace). Dám vědět, až se "to" stane.

Žádné komentáře:

Okomentovat