Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 25. července 2013

Bio paprička (domácí) a ti druzí

Nedá mi to a musím se pochlubit - včera večer bloumajíc s čičinami po balkóně, narazila jsem na první papriku. Vzhledem k tomu, že jsem sadila kořeninovou i normální dohromady, většina mi vymřela při špatném počasí, nevím, která z nich se vyklube. Vypadá to, že to je ta k jídlu, ne na sušení (ta je delší a záhy červená). Odhadovaná velikost (zatím) cca 6 cm.

 
Rajčátka mají asi 1/2 - 3/4 cm. Některá míň, nebo teprve kvetou. Taky zatím.
 
Bazalka už taky konečně přerostla truhlík, letos je fakt obzvlášť "vydařený" rok.

Petržel v květu. Už z ní nic k jídlu nebude, možná pár zoufalých lupenů.


Ale tady se nám dokonce narodilo mimí! Chudinky vysušené, připálené, skoro nekvetou, ale miminko občas vypučí. To jsem pak pyšná teta.

 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat