Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 10. července 2013

Na Jill jsem nezapomněla

Předevčírem jsem si konečně pořídila Hard body od Jill Michaels (vyšlo letos v březnu) . Oba workouty. Včera jsem si prohlídla ten druhý ten druhý a přemýšlím, kdy ho vyzkouším. Už dlouho jsem od Jill nic necvičila a myslím, že by mi to neuškodilo. Sice jsem si zvykla na kratší stopáže, ale ten o pár minut delší "záhul" má zaručeně svůj důvod. :)
Myslela jsem si, že ho hned  večer u přítele vyzkouším, jen nevím, kde bych si ho u něj dala, občas je docela náročný na místo (ten workout)... :) Měla jsem tedy jako náhradní plán dát něco od Zuzky. Člověk míní, rodina změnila. Slavily se přítelovy narozeniny a hosté nás opustili až po půl deváté večer. Než se poklidilo, nebylo co řešit. Sprcha a spát. Taky jsem si povšimla, co se mnou udělalo to, co jsem snědla. Ne že bych se tedy nějak významně přejedla či přepila, měla jsem za celé odpoledne dva domácí chlebíčky (bez salátu), po malém kousku ze dvou dortů a cca dvě deci dobrého bílého pozdního sběru. Akorát brambůrky byly bohužel nebezpečně blízko... :) Ředila jsem čistou vodou, bylo dost teplo a sedělo se. Dnes ráno jsem měla pocit, jak kdyby mi někdo v noci nabančil. Bez energie, unavená.
Taky za pár dní mám narozky, ještěže je řeším jinak - pro mě, maminu a případné další zájemce zeleninovým salátem s kuřecím masem a mimořádně s krutonky, pro ostatní nepečeným dortem (není zrovna "košer", ale je moc dobrý, recept i s foto dodám sem) a obloženým talířem. Ať se s tím ostatní popasují.
V práci narozky tajím, nakrmit tolik krků, na to bych musela mít speciální fond. :D :D :D
A navíc si po třicítce na oslavy tohoto typu stejně vůbec nepotrpím.

Žádné komentáře:

Okomentovat