Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 18. února 2014

Problém "rohlík" vyřešen!

Několikrát jsem se zmínila, o zvláštním režimu stravování před odběrem plazmy či krve. O čtrnácti hodinách před odběrem.
Včera se mi totiž po dlouhé době podařilo zapomenout, že nesmím snídat müsli, oříšky, syrovátku... prostě to, co běžně snídám. Nedělní večer byl tak trochu náročný, nedostala jsem se ani ke cvičení, natož abych si uvědomila, kolikátého že je, a že bych měla změnit snídaňové menu. Naštěstí poté, co jsem si na transfúzce vysypala popelnici na hlavu a nazvala se velmi nelichotivě, byl mi přidělen uvolněný termín jen o den později, tj. dnes. Tak tu teď sedím, cedím krev (potažmo plazmu) a v bříšku mám od rána jedno jablíčko, půlku malého banánu, to vše nadrobno nakrájené, přidána lžička jahodového džemu, medu, posypáno skořicí a následně spapáno. Ne že by mi to až tak stačilo, ale aspoň to nebyl bílý rohlík s marmoškou... :-) :-) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat