Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 27. února 2014

Omluvenka

Mohlo by se zdát, že na blog jaksi zapomínám, ale na vině jsou trochu technické problémy. Chtěla bych něco doladit a jako na potvoru mi to nejde zkoordinovat - to, co umí jeden počítač, neumí druhý, tablet k něčemu za boha nepřinutím vůbec, a tak... Taky trochu víc šmejdím po jiných blogách (blozích? - fuj, to vypadá ošklivě) kvůli plánované změně jídelníčku, no a to vždy narazím na něco zajímavého ke čtení :-)  Doufám, že o víkendu se mi podaří sepsat a dopsat všechno, co mám na srdci, což hlavně předpokládá, že bude ošklivo a v bedně budou dávat něco, co já nemusím vidět, ale co bude chtít vidět manžel, tudíž mu nebude vadit, že si ťukám do klávesnice:-) :-) :-)
Prosím tedy o trpělivost.
Včera jsem si dala něco na břicho a dneska ho trochu cítím.

300
Time challenge

30 russian twist s těžší činkou
30 crunch (pokrčené nohy na zemi)
30 crunch (nohy v pravém úhlu nad zemí)
30 butt lift toe touch
30" plank
30 mountain climbers
30 superman
30 bridge (ruce podél těla na zemi, zvedat zadek)
15/15 side crunch
30" plank na předloktích

Měla jsem hotovo za necelých 9 minut a jak jsem tak byla rozfofrovaná, rovnou jsem dala ještě něco kliků, pár dřepů se 7 kg činkou, kterážto jaksi není činka, je to jakýsi okrouhlý kus železa, který se tu kdysi objevil (nejspíš ho přitáhl jeden z kluků), tuším z rozbité reprobedny, ale nechci lhát. No ale suplovat lehčí kettlebell v některých případech umí docela dobře :-) Pak ještě nějaký ten mrtvý tah, něco na bicepsy, tricepsy, protahování (podle železné koule), a tak.
Taky jsem se konečně nechala znovu preměřit na in-body (jak jsem zjistila, po třech letech). Výsledky musím řádně prostudovat a porovnat. Byla jsem tak nervózní, že se měření povedlo až napotřetí :-) Až si to pročtu, pochlubím se, bude-li tedy čím :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat