Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 25. října 2013

Nikki - nová výzva

Vida, k čemu všemu je dobré kojení... :)


Nikki už se asi doma s malou (1 měsíc) doma docela nudí, když do světa vypustila novou výzvu. Tedy, lépe řečeno, soubor výzev pro dalších deset dní.
Dlužno dodat, už jsem to (já určitě) potřebovala. Docela mi chyběla její aktivita.
Její blog sleduji skoro od svého únorového restartu. A nejmíň z padesáti procent má její blog vliv na to, kde dnes jsem. Ty její výzvy jsou neodolatelné. Pač - můžu, nemusím!
A začíná se dnes.

Body budu zaručeně sbírat za snídani do hodiny po probuzení. No, možná o víkendu bude drobet problém, po probuzení se na chatě totiž čeká se vstáváním, než se zatopí a udělá teplo, ale nějak už se s tím popasuju.

Barevné ovoce a zelenina. Budu se snažit, něco už mám doma připravené (žlutá paprika, banán, tmavé víno, rajčata...)
                                                                              ***
Červené ovoce a zelenina jsou dobré pro naše srdce, krev a klouby. Oranžové slouží jako prevence rakoviny a podporují růst kolagenu. Žluté vylepšuje zrak, opět je dobré na srdíčko a taky imunitní systém. Zelená barvička je skvělá na pročištění, je skvělá v boji proti volným radikálům a taktéž podporuje imunitní systém. Modrá a fialová zlepšuje vstřebávání minerálních látek a je mocným antioxidantem. Bílá nám snižuje možnost vzniku rakovinotvorných buněk.
Nikki
***
700 přeskoků přes švihadlo? Ježkovo voko. Tak to je opravdu výzva, skákání se vzhledem k mým  "přednostem" nikdy nebylo mou oblíbenou disciplínou, ale budiž. Zkusit se musí všechno. :)

Jakákoli pohybová aktivita. To by šlo. Zpestřuju si i normálně život jakýmkoli, byť i "mikroskopickým" (spíš z pohledu náhodného pozorovatele nepozorovatelné) cvičením, abych mohla eventuálně večer při pádu do postele pustit hlavou myšlenku "tak Zuzka (Bob, Jill...) to dnes opět nebyla, ještěže byly schody, žebřiny, kliky, crunch...":):):)

Chybovat je lidské, ale poučit se z chyb a napravovat je, to je oč tu běží. Ať už je to pro někoho nepostradatelné cigáro, či nedostatek tekutin, ovoce, zeleniny. Zameditujeme, vymyslíme :)

Vynechat cukry, tuky. Tedy ty nezdravé. Oops, to mi připomnělo, že jsem si nekoupila třtinový cukr. Tak to jsem dnes v mínunu, protože můj každodenní hřích je ranní černý turecký čaj s cukrem. Ale nepiju kafe, jsem rozený antikuřák, alkohol jen opravdu sporadicky!!! :D
A z tuků mám nejraději máslo (ne margarín, fuj), případně sádlo, nevynechala jsem (nejlépe) olivový olej?

A poslední výzva - sníst něco poprvé - tak to hned dnes mám puntík, tedy 100 bodů - v práci dávali  zeleninový bulgur, u toho jsem nemohla chybět a mají pochvalu.

No to to zase dopadne :)

1 komentář:

  1. Já sice kupuju zajíce v krabici, kde předem nevím, co mi přijde, ale aspoň mám nějakou představu, co mě čeká. Na Vámi zmíněných strákách není bohužel kromě požadované částky ani náznak toho, co bych za ni mohla čekat. Mám raději karty na stole. Nebo neumím hledat?

    OdpovědětVymazat