Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 22. října 2013

Liduškóóó

Přesně takhle jsem přiškrceným hlasem radostně volala na kolegyni, když se mi v pátek podařilo zavěsit se na hrazdu, přitáhnout se kousíček nad zem a tam zůstat několik vteřin viset :):):)
Nevěřila jsem vlastním svalům, včera jsem to zkoušela znovu a znovu, vždy jednou nadhmatem a jednou podhmatem. Dnes taky. Víc nahoru to zatím nejde, ale připadala jsem si jako by mě někdo nadnesl. A ony moje svalíky. Musím je pochválit :)

Tik tak tik tak, už jen dva měsíce a něco do konce roku :D:D:D

2 komentáře:

  1. Gratuluji. I malé pokroky jsou pokroky! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ty shyby byly ze začátku jen takový hec, na tu hrazdu koukám denně, netušila jsem, že to bude takový problém. Přece mě nezahanbí nějací chlapi, co se na ní klidně párkrát zhoupnou :-)

      Vymazat