Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 27. srpna 2013

S.O.S. - Kettlebell

Dnes jsme  s manželem (chvíli potrvá, než si zvyknu :-D ) něco kupovali v našem tescu. Na tom není nic zajímavého, ale při odchodu jsem si uvědomila, že mám přímo naproti sobě velký sportovní obchod. Raději ani nebudu psát jeho název, protože jsem se v něm něco "zajímavého" dozvěděla. Na první pohled  ochotný pan prodavač, muž v nejlepším sportovním věku se nám hned začal věnovat, přičemž mě překvapila (převelice nemile) jeho reakce na mou otázku, zdalipak mají kettlebelly. V podstatě s opovržením mi odvětil, že nikoli, v kterémžto souvětí několikrát zdůraznil slova "módní záležitost". Opravdu je použil několikrát. Docela mě tím naštval, pochopitelně. Odešli jsme se slovy, že asi zajedeme někam do kovošrotu takové závaží pohledat :-)
Ráda bych konečně objevila kamenný obchod, kde bych si mohla zkusit, jakou kouli si to mám přát k Vánocům, abych pak nebyla zklamaná. U nás jsem ho zatím nenašla. Napadlo mě - nevěděl by někdo (Ústecký kraj až Praha)?

Žádné komentáře:

Okomentovat