Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 20. srpna 2013

Fakt se mi stýská

Tento víkend skončí tři týdny, na jejichž začátku jsem měla fakt dost dobré předsevzetí. Cvičit dvakrát denně. Leč člověk míní, události mění. už druhý týden se šidím a dost mě to štve. Aspoň denně v práci násilním po chvilkách hrazdu na žebřinách. Chtěla bych do konce roku zvládnout dva shyby (jo, stačí mi dva, v únoru jsem se bála i jen zavěsit), ale ruce, obě po operaci karpálů, nějak odmítají viset. Zatím aspoň trénuju stylem nohy na 5. žbrdlince odspodu, maximálně uvolněné a rukama dělám denně pár sérií po pěti švindlshybech, aby si zvykaly i jiné svaly, než doma při workoutech.
Až tento týden skončí, dám na vědomí, proč to šizení. Teď ještě ne, je to tajemství, děsně tajné a nesmím to ostatním zasvěceným pokazit. :)
Fakt je, že každý den po práci něco chystám, než se otočím, je večer, spíš noc a čím víc se blíží závěr týdne, tím rychleji mi čas utíká. Snad vše proběhne v klidu, nebo alespoň bez velkých problémů (malé vítány, miluju takové ty drobné stresy a okamžitá nová řešení) a příští týden hurá na pořádný zápřah!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat