Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 19. června 2014

Kokosový olej

Jak je to dlouho, co jsem psala o kokosu? A až teď jsem byla schopna si jej v naší lékárně objednat a následně zakoupit. Trochu mě, pravda, postrčil tenhle článek a výběr naší lékárny.

http://www.healthlink.cz/produkty/jedle-oleje/bio-kokosovy-olej/


 
 
 
Kokosový tuk nakupuji již několik let v nedalekém Německu a občas ho v kuchyni používám, ovšem cena je tak čtvrtinová a kvalita nejspíš taky :) Je na něm sice napsané, že je neztužený, ale to bude asi tak všechno. Když potřebuju rychle něco osmahnout a nechci použít (kvůli chuti) sádlo či máslo, místo olivového oleje tam vrazím kokosák. Ten německý je bez chuti a vůně.

Ten nový, na obrázku, voní nádherně a už jsem ho stihla použít zevně. Není to moje první vnější zkušenost. Jako masérka se k němu občas taky dostanu, pokud si ho klient vyžádá. To si pak připadáme jako při pečení vánočních kokosek :) Opravdu tak voní.

Svůj olej se chystám používat (aspoň první lahvičku) spíš jako součást letní kosmetiky společně s olivovým olejem. (Kdyby sádlo nebylo tolik specificky cítit, měla bych o matlání vystaráno.) V létě nemám na sobě ráda kupovaná pleťová mléka a krémy, tak mám aspoň něco dobrého na střídačku.
Uvidíme, jak se osvědčí.

Že by mi začaly mizet vrásky, zlepšily se vlasy a zpevnila se pleť???


Žádné komentáře:

Okomentovat