Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 14. června 2014

Což takhle prkenná výzva?

Tuhle výzvu jsem našla nedávno kdesi na FB a připadá mi jako docela smysluplná. Její začátek je tak trochu úsměvný, později doporučuji dát si před sebe něco k přečtení, aby čas lépe utíkal. Machři vydrží i přes hodinu, ale to nás nemusí až tak iritovat. Vždyť hecnout se dá kdykoliv a postupně přidávat čas není zakazáno.

Myslím, že s ní dnes začnu. Po docela hodně nepříjemném zdravotním problému, který mě polapil předevčírem, se trochu nudím, pač jsem si na chatu s sebou nevzala svou milovanou kouličku. Prostě jsem nevěděla, jak na tom dnes budu a ještě včera jsem na ni neměla ani pomyšlení.
Vypadá to dobře, tak ať nezlenivím. Padesátidenní výzva od Nikki je v plném proudu, tak ať mám na jejím konci co ukazovat!
Jdu se trochu protáhnout. Co vy?

1 komentář: