Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 28. dubna 2013

Kiš kiš

Už mi pomalu začalo růst sebevědomí, tak to chtělo nějak ho usměrnit. Na to mi zatím postačí Killer Abs level 3 s tříkilovkami. Když si ho dám pokud možno ještě v těžší verzi mám o zábavu postaráno. :-)
Podle pulsmetru při něm nejlíp spaluju. Před polednem jsem si jestě užila 12' Abs, při němž mi pod stále (pomaličku) se ztenčující vrstvou špeku začíná rýsovat (trochu silný výraz...) už několik buchtiček. A i když se jen tak někde vystavovat nebudou, vím o nich a jsem už teď za ně šťastná.
Ještě k tomu, čím jsem nahoře začala. Pravdou je, že takovou fyzičku, jako dnes, jsem snad neměla ani v pubertě. Tuším jsem něco podobného už napsala, ale ona se fakt den ode dne zlepšuje. S tím souvisí i to, že některé workouty už mi nestačí. Ale mám stále z čeho vybírat.
Co jediné mě mrzí, jsou kolena. I když moje oblíbené homeopatikum po druhé včerejší dávce opět odstranilo jejich bolestivost, vrátit čas se mu nepodaří. Navíc ještě pořád mám docela dost kilogramů navíc, na čemž tedy pracuji, ale někdo - něco je nosit musí...
Teď jdu dát sprchu a přeji dobrou noc!

Žádné komentáře:

Okomentovat