Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 22. dubna 2013

Hurá

Konečně zabrala homeopatika a já si dala dnes pořádně do těla. Včerejší večerní workout byl jako vraždění mláďátek. Měla jsem pocit, jako kdybych měla chřipku, či co. Trápila jsem se, potila, funěla a švindlovala. Dnes jsem byla jak znovuzrozená, dala jsem Killer Abs 3 a společně se synem a jeho přítelkyní za odborného dohledu našich dvou micin jsme dali ještě Bobovo 12' Abs.
Přestože homeopatika užívám již víc než dvacet let, nepřestává mě udivovat ta síla a jakási nenápadnost, když zaberou. Tentokrát mi pomohly zachránit moji snahu o kazdodenní cvičení.
Už se těším, jak se zítra zase zmorduju.
A mimochodem, kvete mi kaktus a chystá se druhý...
Foto dodám později, nejde mi vložit.

Žádné komentáře:

Okomentovat