Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 21. března 2017

Seznámení s koulí na vyšší úrovni

Jako bych to minule nenapsala. Stačí trošičku pošťouchnout a začnou se dít věci. Skoro samy od sebe.

Před čtrnácti dny mi kolegyně radostně vyprávěla o posilovně, kam začala chodit (kromě jejího milovaného běhání). Pokoušela se mě tam nalákat, ale v tomhle jsem beran. Nevěřím nikomu, kdo není odborník přes koule. A to ještě ne jen tak ledajaký.

O den později pročítám emaily, ten z KB5 si celý rozkliknu, přečtu článek a bloumám po jeho okolí. Něco mě napadlo. Oči zajely na nabídku seminářů. Je vymalováno.

Od té chvíle se moje blízká budoucnost stáčí k datu 1. duben.

Jak pojedu? Co na sebe? Boty, fusky, naboso? Oběd??? Je tenhle seminář vhodný pro mě?????

Popořádku.
Dopravu vyřeším v týdnu před výletem.
Na sebe legíny a ne moc vytahané triko. Ať je vidět, jestli cviky provádím správně. O to mi jde především.
Boty bych potřebovala vlastně jen na přesuny po tělocvičně, proč je tedy jen kvůli tomu tahat takovou dálku, cvičit ale budu jako doma - naboso, případně v neklouzavých prstových ponožkách.
Oběd? No, hlady nezdechnu, to určitě ne, o to se postarám :)
Jestli je to ten nejvhodnější seminář pro mě, v podstatě začátečníka, to přesně nevím. Ale když jsem pročítala obsah těch pěti hodin, které mě čekají, myslím, že mi bude odpovězeno na dost otázek, které mám a zaručeně ještě něco navíc.

Sobota 1. dubna 2017, Praha 3, nám. Jiřího z Poděbrad 1658/11

Žádné komentáře:

Okomentovat