Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 7. března 2016

Dárek

Před třemi týdny dostala moje pravá ruka dárek. Novou počítačovou myš. Proč dárek? Na začátku února uběhlo osm let od operace jejího karpálního tunelu. Levá ruka má smůlu. Její "oslava" bude v září a nejspíš nedostane nic. :)
Po třech týdnech používání můžu prohlásit, že dlouhodobé časté nepříjemné mravenčení a pocity tuhnutí na zápěstí a předloktí ruky ustaly. Doufám, že natrvalo. V práci nás čeká nový počítačový program a údajně s "myší" prioritou. Tak uvidíme. Tedy ucítíme.

Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla na způsob položení ruky na tlačítka, občas o ni rukou zakopnu, ale klady předčí všechny možné spíš malichernosti než problémy. Zápěstí je opravdu uvolněnější a i v podstatě nepatrná a zdánlivě nepodstatná změna úhlu položení zápěstí na desce stolu je v důsledku velmi příjemná.Myš není "značková", stála opravdu málo, přičemž jsem k jejímu zakoupení využila služeb jednoho poměrně dost vzdáleného internetového obchodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat