Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 11. srpna 2014

Jak tohle dopadne...?

Před pár dny skončila padesátidenní výzva s Nikki. Jak už Nikki předeslala, nešlo tentokrát o odpařené kilogramy tuku a centimetrů, "jen" o vylepšení tělesných tvarů. Nemám představu, jestli jsem splnila zadání, v každém případě jsem nové fotky odhodlaně poslala.
Pravda je, že mě samotnou velmi překvapil rozdíl, který jsem viděla, když jsem porovnávala svoje obrázky před a po.
Taky je ovšem pravda, že jsem se vlastně skoro ke cvičení nedostala (smí se na sebe takhle práskat?). Jak už jsem minule předeslala, v posledních týdnech ještě stále upravuji byt a zdá se, že tato činnost se dost dobře podepsala i na mém - alespoň teoretickém - snažení o fyzickou změnu. Možná, že byl jen lepší úhel světla, kdo ví... :-)
Ta druhá strana věci je to, že se ke mně přistěhoval manžel a okamžitě byl připuštěn do kuchyně (přesněji řečeno zahnán). Docela těžká práce na začátku rekonstrukce žádala něco podstatného do zobáčku, ale stala se nakonec taky příčinou menšího sporu - ještě stále si, chudák, nezvykl na můj "nový" jídelníček a různá omezení (tedy pro něj omezení) z něj vyplývající. Základ - nezahušťovat jídlo moukou a jeho pocit, že jím draze.
To první jsem celý červenec s přivřenýma očima snášela (přece jen - nemám na mouku alergii, jen jsem se vydala jinou cestou), až teď jsme si vyjasnili pár věcí. V podstatě to v případě, že bude vařit on, bude vypadat, jako když se vaří pro malé dítě - ve chvíli, kdy by mělo dojít k zahuštění, či k postupu pro mé nevhodnému, odebere mi maso stranou a budeme pokračovat každý zvlášť. Pokud budu vařit já, má on prostě smůlu. :-) :-) :-) I když nemyslím, že by primal/paleo nebylo k jídlu. Jen je poněkud jiné.
To druhé - cenu za potraviny, mu můžu předvést pomocí ohlédnutí se zpět. V posledním půl roce se částka, kterou jsem vydala na jídlo, vlastně ani nezměnila. A ještě v obchodech ušetřím čas - devět desetin regálů mě nechává naprosto chladnou. Jídelníček se jakoby velice zjednodušil, přitom vaření a nové kobinace chutí se staly obrovským dobrodružstvím. Ale nebojte, fotky papů nebudou, to bych vám nemohla udělat :-) :-) :-)
Navíc - stačí pár kliknutí a vygůglíte si takové mňamky, že (věřím) aspoň jednou za čas stojí za to nechat se trochu inspirovat a místo knedlíků, rýže, brambor či těstovin, si dopřát o něco víc zeleniny.
PS: nejspíš to zítra opět rozjedu, tedy s kettlebell. Nové místo na cvičení už je připravené! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat