Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 3. května 2014

1 ?

Ne, že by mi došly otázky. Ne, že by nebylo o čem. Ne, že bych se snad zastavila (to v žádném případě). Ani s whole30 jsem naostro ještě nezačala (bych neřekla, kolik mám doma poschovávaných sýrů a zásobu jogurtu).

Jsem teď v takovém zvláštním bodě.

Nemám prozatím tu správnou odpověď na to, proč jsem asi před měsícem "zničehonic" přibrala cca kilo.

     Mám to svádět na změnu stravy?
Topím se v záplavě informací, které jsem na sebe pustila ohledně paleo/primal a teď i whole30. A vlastně nemám ani knihu. Nečekám od ní zázrak, ale vidím ji jako stéblo, které by mě, když už ne přímo dostalo na břeh, ale podrželo nad hladinou do té doby, než se pořádně nadechnu a zjistím, kterým směrem je nejbližší vhodný břeh.

No nazdar.
Je vidět, že hlubší deficit sacharidů, mírně nadprůměrný přísun zdravých tuků a lehký nadbytek bílkovin udělaly své (kalorické tabulky jsou kalorické tabulky). Probudilo se básnické střevo. Chtělo by to dodat víc těch zdravých tuků a přestat honit šunky (ramínko, krkovičku, prsíčka, játříčka,...). Ono se (to střevo) obalí tukem a zase usne.

     Navíc. To kilo navíc řeším i z druhé strany. S kettlebellem jsem se dobře sžila. Když ho na víkend stěhuju, netahám už tašky jako kočka koťata, ale jen ho přihodím do ruky, kde nesu tašku s papacími zásobami a odnesu vše najednou.
Pomaličku navyšuju počet TGU. Vlastně s tímhle cvikem vždy začínám. Chci na něj být odpočinutá, bez velkého zadýchání, dokud se netřepu a nefuním jak vlak. No, počet 3/3 není žádná sláva, ale ono se to poddá. Pocit, jak mi neuvěřitelným způsobem stoupá síla je úžasný.
Nejspíš to bude (doufám) hlavně kettlebellem. Dřepovací výzva (ať už ne vždy plněná na stopro) mi dává fakt viditelně ukázat anatomii stehenních svalů a pocit, že mám menší kalhoty přes zadek. Proto o centimetr větší míra přes zadek a něco podobného přes stehna.
První beru vždy míru přes prsa. Opět 1 cm navíc. Trochu jsem znervózněla, než mi manžel připomněl moje nové kliky
(Chodidla zcela u sebe, ruce na šířku ramen s dlaněmi v jejich úrovni, záda rovná, krk v neutrální poloze a lokty jdou podél těla. Klikuj v celém rozsahu pohybu – z propnutých loktů se sniž hrudníkem až na zem a poté se opět zvedni do propnutí, přičemž tělo se hýbe jako jeden pevný celek. Cokoli jiného je jen zbožné přání, ne klik! Když se zvedáš ze spodní polohy, zpevni břicho, zpevni zadek, zpevni podpaží. Síla vychází z „křídel“, tedy svalů podpaží – představuj si, že chceš lokty vytáčet dovnitř. Po cestě vzhůru pevně uchop podlahu. Zvedej se s výdechem, hlasitě zasyč: „TSSSSSS!“ S nádechem „šňupej“ vzduch nosem. Železná koule ),
které ač znovu jen na kolenou (zatracené bicepsy, pálí při nich, jako by v životě nikdy nic nedělaly), zato konečně dost důkladné. A moje houpání, pohazování a další skopičiny s koulí.

Včerejší rozcvička byla tuším asi v tomto duchu (kdo si to má pamatovat):

3/3 turecký vztyk
10 crunch s koulí nad hlavou (není to zrovna košer cvik, ale dělám ho dost opatrně a jen občas, musím cítit
                                             ty břišáky :) )
10 swing obouruč
10/10 swing střídat L/P ruku
10 swing L ruka
10 swing P ruka
10 swing obouruč
5/5 windmill
10/10 kolem hlavy
10 mrtvý tah
10/10 triceps - za hlavou obouruč
10/10 triceps z předklonu
95 dřepů

Dnešní rozcvička bude určitě podobná, jen ji proložím plánovanými pětadevadesáti dřepy - s koulí. Brrr... :)

PS: ne, stojku s klikem pořád nedám (vzkaz pro železnou kouli a kb5). A pro jistotu radši nezkouším ani tu na hlavě. Nikdy neříkám nikdy, ale nezvyklé polohy jsem fakt nemusela ani v dětství  :D

Jak to tak po sobě čtu, dobře jsem to kilo navíc zakecala :)
Ne, vážně, je pravda, co se píše na netu - když se jednou začne, člověk už nikdy nebude spokojený, i kdyby mu skládali poklonu i - jak to napsat -"nepřátelé"  :D:D:D

No a bez té knihy se nejspíš obejdu. Neříkám, že si ji jednou nepřečtu. Ale jsem si jista, že těch informací je na netu už opravdu tolik, že myslím, že stačí dodržet co se smí a co ne. A na to knihu nepotřebuju. To si přeložím do češtiny sama. Tedy s qůglem :)

Ať tak nebo tak, na svém těle cítím změny. Snažím se být opravdu trpělivá. Možná té záhadě s kilogramem navíc nepřijdu na kloub, jsem hrozná, kila mě přece   n e z a j í m a j í ! ! !

Jó, a abych nezapomněla - čučím na ten metr jak pako - o dva (slovy dva) centimetry míň v pase!!!
A já si tady hraju na Colomba....................... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat