Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 5. listopadu 2013

550

Připadala jsem si včera děsně vybíravá, ani Jill, ani Bob mi nebyli dost dobří (tohle znám, to je dlouhé, to se mi nechce, to mě neba...). Strčila jsem proto nos do svého sešitu, kde mám rozepsáno "pár" Zuzčiných workoutů. Pohled padl na tenhle a bylo. Ani jsem celou dobu nepípla, abych zbytečně neztrácela energii. Ne že by cviky byly až tak těžké, ale každý padesátkrát... No kliky jsem  - se přiznám - dala dámské, bez přesouvání a star crunch jsem od dvacítky "dost" modifikovala na crunch s nohama pokrčenýma v pravém úhlu nad zemí. Ještě tak najít název :) , ale dnes mě nebolí vlastně nic, až na pár úponů vzadu na stehnech a to nechci svádět na Zuzku.
Čas - bez pěti vteřin dvacet tři minut.

Pod sprchou mi blesklo hlavou, že jsem před pár dny začala hledat inspiraci pro článek o cvičení pro starší a pokročilé, a že mi Zuzčiny milované workouty s nalezenými informacemi jaksi nepasují dokupy. Mám za to, že čtení, které jsem našla, patří ke generaci o patro výš, nic, pro mou věkovou kategorii. Budu se muset podívat po něčem pro mou krevní skupinu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat