Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

sobota 16. března 2013

Tak mám za sebou další týden proměny. Mám tento týden dovolenou, ale cvičení nevynechávám. Ba naopak. V pondělí ještě dávám Ripped in 30 2. level. V úterý to vezmu za jiný konec. Dopoledne ze zvědavosti zkouším Killer Abs 3. level a ač mrtva, spokojena. Odpoledne přijel přítel a v podvečer ho víceméně donutím sledovat mé snažení. Jedu to, co dopoledne, jenže jsem po ránu uštvaná, navíc se hodně snažím, nakonec se dočkám od sousedů pod námi zaklepání na trubku od topení. Jsou to moc hodní lidé, tak se snažím workout dotáhnout pokud možno nehlučně. Těším se v tomto ohledu na léto na chatě, tam si můžu dupat do sytosti a ještě budu užitečná a vyženu případné krtky :)

Tělo mám zase jak přejeté parním válcem, ale uvnitř je mi naprosto úžasně. Abych se dnes moc "neunavila", dávám Killer Abs 2. level. Ouha, to jsem nečekala, je pro mě daleko horší, než 3. level. Ale zase se mi cvičí líp, než kardio v Riped in 30. Tady se tolik nezadýchám (od pondělka mám zas trochu problém s dýcháním, nějak jsem si nenápadně vypěstovala astmatické záchvaty a ještě jsem přesně nevychytala homeopatika, ale to je jiný problém), přesto mám opět lepší pocit z cvičení jako takového. Případný graf fyzičky by ukazoval setrvalé stoupání, graf údivu nad zlepšováním by jej současně následoval. Ať už mě cvičení baví, nebo ne. A to mi na tom připadá úžasné.
Po dnešku si připadám přetrénovaná. Ještě že je další den čtvrtek, tedy volno.
Dopoledne něco vyřizuji ve městě a přestože je zima a sníh, SVÍTÍ SLUNÍČKO, snaží se hřát, celou zimu jsem ho v podstatě neviděla, i když náááhodou přesvítilo inverzi či mraky (v práci mám okno na sever a odpoledne už byla tma), tak jsem to dala domů pěšky. Není to až tak problém, jsou to cca 2 km zčásti do velmi mírného kopce, něco beru přes louku, něco sídlištěm, ale pořádně mi to dobilo baterky.
Včera, v pátek máme s přítelem za sebou něco málo cestování, taky výměnu oleje do auta. Tam jsme trochu vychladli, můj to řeší doma grogem, já se zahřívám 3. levelem Killer Abs. A je mi dobře...

Žádné komentáře:

Okomentovat