Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 24. března 2013

Já chci jaro!

Dnes po obědě jsme šli s přítelem na jeho zahradu. Vyskytly se u mě velikonoční roupy a protože to vypadá s počasím letos tak, že na chatu se nepojede (málo dřeva, hodně sněhu a velká zima) a všechnu výzdobu mám tam, musím si na doma vytvořit něco jiného. 

Když jsem ráno vystrčila nos z okna ložnice, oko mi padlo na sousedovic kudrnatou vrbu, která většinu svojí koruny rozprostírá nad jeho zahradou. Tedy, jak řečeno, vyzbrojeni nůžkami, jali jsme se na ní provádět "jarní řez". Nakonec toho mám plný kufr v autě.
Konečně si vyzkouším tavnou pistolku, po delší době trpělivost, trochu představivosti. Kdysi jsem si nic na výzdobu nekupovala, všechno to byla ruční práce, tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat