Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 23. února 2014

Vstávat a cvičit!

Je čas na cvičení! Vztyk od televizí, počítačů, noťasů, tabletů a mobilů, převléknout, nazout kecky a jedeme!

šipka - změna pozice,
šipka v obloučku - změna pozice s výskokem nebo výskok
obdélník v ruce = činka
Doufám, že malované obrázky nebudou nikoho příliš pohoršovat, ale hledat příslušné fotky na netu mě někdy dost zdržovalo. Ne, svoje fotky opravdu nehodlám (alespoň prozatím) zveřejňovat. Pokud nastane technický problém, ptejte se.

PS: dnes končí zimní olympijské hry. Konečně přestanu myslet na sníh, pouštět okamžitě po příchodu domů bednu, smažu příslušné aplikace a začnu se zase soustředit na své cvičení, ne jen trénovat držení palců a zvládání stresu.

Dodatek: musím říct, že to byla jedna velká hrůza. 
Cvičilo se mi blbě, sotva jsem funěla, proklínala jsem počet opakování, spatně jsem zmáčkla stopky, pulsmetr nějak špatně komunikoval s hodinkami, samá malá číslíčka, přitom jsem málem zdechla... 
Zítra zopakuji, uvidím, jak to zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat