Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

úterý 25. února 2014

Pyramida odjinud


Tohle cvičení jsem si stáhla od Nikki kdysi před rokem a dnes jsem ho konečně zkusila. Stačila dvě kola. (Trochu jsem to včera přehnala s dřepy a činkami.) Taky "lunges" dělala pokaždé jen ty normální, na místě, kliky dámské. Zvládám i pánské, ale ještě si na nich tolik nepošušňám :-)
Už párkrát, tedy i dnes, se mi zbláznil sporttester, doufám, že to bude jen chtít vyměnit baterku, takže ani nevím, jak moc si to užilo tělo. Já v pohodě. Tedy až na tricep dips... ty tricáky musím do léta ještě pořádně vytunit :-) :-) :-)

Jo a pozor! Když jsem se konečně po cvičení rozehřála (už aby bylo léto), zkusila jsem dřepy na jedné noze. Ne pistolsky, ale takové ty "normální", s podřepem na koleno pokrčené nohy. No a hurá, šlo to, jen jsem se přidržovala stolu kvůli rovnováze. Není důvod, proč toho někdy pořádně nevyužít :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat