Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 23. září 2013

Hádejte...

...kdo se mi nachytal na můj plochý a nepříliš vzhledný zadek (svaly nesvaly), ač kolegové v práci celé roky prohlašovali, že na ten nikdy nikoho neulovím?
Klíště! A taky se mi, jak trefně poznamenal manžel, sápou po krku. Opět jsem se v sobotu prošla ve zbytku spreje, kterým se manžel stříká proti těm potvorám a opět to na mně vytvořilo pro ně neodolatelnou vůni. Minulý víkend mě klofly dvě - pod bradou a v podpaždí, tento týden ve výstřihu a na již zmíněné pr...i :-) :-) :-) Ještěže u nás nejsou infikovaná a pozitivní testy na boreliózu jsem měla někdy před osmnácti lety v době, kdy jsem ani nevěděla, jak klíště vůbec vypadá.
Tolik pro pobavení.

Žádné komentáře:

Okomentovat