Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 5. prosince 2016

Dvě kuchařky

Původní název článku zněl Dvě kuchařky k Mikuláši... leč... jako obvykle jsem opožděná...
Vím, že Mikuláše bylo už pradááávno.  Čekala jsem, až do chvíle, kdy podle nich něco vytvořím.

Lucie Grusová vydala nové kuchařky a nešlo to, nekoupit si je.
Celá léta se receptů držím tak nějak "od oka", spíš se jimi nechávám inspirovat, ty od Lucie jsou jedny z mála, kde se opravdu snažím dodržet recepturu, postup i konečný tvar.
Proč?
Protože máme hodně podobné chuťové pohárky.
Protože její recepty mají hlavu a patu.
Navíc výtvarné zpracování e-knihy je opět na vysoké úrovni (na obrázky jsem háklivá už od školky).

Málem mě chvílemi trefil šlak. Ráno najdu v emailech, že se podává Zimní a Vánoční kuchařka a ten den na kontě momentálně vymeteno. Co to znamená? Nejenže trpět bez knih o pár hodin déle, než odpoledne cestou z práce přihodím nějaký ten peníz v bance na účet, ale následně poté doma zjistit, že mi nefunguje GoPay, což nechápu. Ale budiž. Na druhý pokus tedy zaplaceno klasicky přes internet. Nezbylo, než přežít celý celičký víkend a čekat, kdy platba dorazí Lucii na účet.
Vždyť by mi ani nechutnalo, kdyby to bylo bez problémů...
Trpělivost přináší růže, potažmo kuchařky.
Už je mám!!!
Dorazily na Mikuláše (tedy ne na svátek Mikuláše, ale 5., kdy večer chodí) dopoledne a okamžitě byly prolistovány. Že jsem mobil málem oslintala, netřeba dodávat.

A protože se to sluší, asi bych měla Mikuláši zazpívat nějakou písničku, hihi.
To už ale raději offline... :))))

Dodatek: dýňový vánoční salát chutnal celé rodině. I manželovi, který na jeho přípravu nahlížel s velikou nedůvěrou... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat