Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 4. listopadu 2013

Nikki - nová výzva, osobní postřehy

Hanba mi. Včera skončila výzva a takhle jsem se pochlapila. Tedy spíš nepochlapila.

Švihadlo jsem v podstatě vypustila úplně.

Napravení chyb, no nevím, nevím. Asi mám nějakou podzimní krizi, či co. V každém případě každý den řeším pitný režim, s nímž obvykle nemívám problém.

Žádné špatné cukry a tuky. Tak s tuky jsem na tom dost dobře. Kdybych nechodila v práci na oběd, vlastně bych skoro na žádný za celý nenarazila. Oběd myslím nahradí denní spotřebu ažaž.
Cukr. Přiznám se, že čaj k snídani musí být slazený. Zbytek dne piju vodu (z vodovodu), nebo neslazený čaj (bylinkový, roiboss). Kafe nepiju, jen na transfúzce, nechutná mi. Jen jednou - někdy minulý týden jsem byla ráno bez cukru -čaj jsem sice uvařila, ale jaksi jsem na něj ve spěchu zapomněla, takže jsem pila až ten neslazený v práci.
Ale zase když narazím na třtinový cukr, koupím si ho. Vydrží mi dost dlouho, nikdo doma nepozná, co to je :)

Teď přijde to lepší.

Barevné ovoce - zeleninu, nemám problém. Denně alespoň 3 až čtyři barvičky minimálně!

Novinka v jídle. Černý kořen jsem už sice jednou jedla, o to víc jsem si vychutnala jeho oříškovou chuť.
Co jsem měla poprvé, je kozí mléko (http://emozekvalfe.blogspot.cz/p/blog-page.html).
A špagetová dýně stále čeká...

Aktivní jsem docela dost, i když zrovna na sobě nemám kecky a sportovní podprdu. A když to na mě přijde v pauze mezi masážemi, musím se hodně krotit. Jinak bych se z tělocvičny vrátila ufuněná a zpocená :D

Snídaně? Kdybych mohla, snídám ještě než otevřu oči. Bez snídaně jako bych nebyla. Bez snídaně by se mi motala šiška a nikdo by se mnou nevydržel.


Suma sumárum... nestálo to za řeč. Hanba mi.


Žádné komentáře:

Okomentovat