Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

středa 6. listopadu 2013

550 - dodatek

Včera jsem lhala, že nic nebolí. Během dne jsem pocítila jak prsní svaly, tak docela dost i nohy, žůžo :)
Večer jsem se s chutí pustila do dalšího Zuzčina cvičení.

Dnes po ránu mi to seplo, co nejspíš bylo tím důvodem, proč jsem od konce srpna své tělo tak šidila. Někde v podvědomí jsem měla zasunutou informaci o smrti mladší kolegyně (infarkt). Nechala jsem si i natočit EKG, přesto jsem byla na sebe dost dlouho opatrná. Jediná vyjímka bude viróza ze začátku září, kdy jsem fakt funěla jako sentinel.
Nicméně tohle období je už za mnou a opět každý den listuji v sešitě se Zuzčinými workouty, nebo hledám na netu něco, co ještě v sešitě nemám a čím bych se mohla zrušit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat