Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 2. ledna 2017

Přání k novému roku

Ohlédnutí za uběhlým rokem jsem měla udělat někdy minulý týden, ale přiznám se, jaksi jsem na to neměla kapacitu. Zato jsem v docela hodně chvílích opravdu byla tady a teď.
Celý rok nic, dokonce mi "naskočí" rameno a na poslední chvíli se tělo pomátne, jako by něco chtělo dohnat.
Hned po Štědrém dnu na mě něco lezlo a já to nemohla vyležet, protože návštěva.
Druhý svátek jsem se tedy separovala na nejvzdálenějším konci sedačky, po ruce kapesníčky, mnoho kapesníčků, domů jsem dojela vlastně po paměti, manžel oko nezamhouřil.
První den v práci se mi spustila rýma ale tušila jsem, že to není jen tak obyčejná rýma. Další den ráno se mi to potvrdilo a ještě neodbila osmá, stála jsem s receptem v lékárně. Ten Augmentin jsem opravdu přijala s povděkem. Mezitím, co jsem sebou po celý zbytek týdne pokaždé po příchodu z práce práskla do postele (díky za sedavé zaměstnání a velmi slušné zacházení), u manžela se vyklubala střevní virózka. Tu přejdu raději bez detailů.
No a protože jsme jedno tělo jedna duše, pochopitelně ve chvíli, kdy u něj trávení doznalo nápravy a zároveň jsem já přestala pátrat po nejbližší gilotině (protože mě konečně přestala bolet hlava po zaléčení sinusitidy; nechápu, co na mě ta nemoc má, že mě odmala pronásleduje), nastal Silvestr. Od rána mi opět něco bylo, to něco se změnilo v rostoucí kamének v žaludku a ... a tak jsem si střevní virózkou prošla i já. Jak nesnáším kolu, byla jsem ráda, že si aspoň něčím o půlnoci můžu připít :(
Nový rok už byl v pohodě. Zato manžel dostal kucinky...

***
 
Jinak loňský rok považuji ve všech ohledech opravdu za vysoce nadstandardní.
Jen bych měla přestat používat rčení "energie musejí být vyrovnané".
Funguje mi totiž naprosto spolehlivě už řadu let.
 
Měla bych vymyslet něco veskrze pozitivního, aby mi ten život zase nechtěl někdo "vyrovnávat" ;)
Nevíte, prosím, někdo o něčem?

 

Žádné komentáře:

Okomentovat