Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 4. července 2014

Sádrová výzva

Ne, opravdu se nechystám tvořit sádrové trpaslíky, ani nemám (tfuj tfuj tfuj) žádnou z končetin v tom bílém klaustrofobickém obalu, řeč je o mé činnosti provozované od poslední neděle do středy.

Prostě jsem vzala v neděli do ruky pilku a vrtačku a už to jelo. Tak, jako se mnozí stěhují z místa na místo, tak já jsem právě uprostřed tvorby již čtvrté verze stejného bytu. Za minulé čtyři dny dost slušná posilovna - cca půl tuny sádrové příčky nakrájené na cca desetikilové bloky, každý z nich osmkrát zvednout a položit, pokaždé okořeněné sedmi schody brutto dolů a netto nahorů ... až do sběrného dvora. Za kufr mého motorového miláčka by se nestyděl ani solidně vytížený zedník :) Újma na zdraví - žádná. Nic mě vlastně nebolí, krom namožení levého kolena, ale to už je taky v pořádku (dělal se mi v botě puchýřek, tak jsem pajdala a namohla si koleno, no).
Těší mě, že chvíle nadávání s Jill, Bobem, Zuzkou a mojí kettlebell se zúročily. Ač jsem každý večer padla za vlast, druhý den jsem byla opět schopna pracovat. Asi začnu trénovat pořádně na Spartan race :D:D:D

Spací režim bych i dodržela, kdyby se naše zrzavá mňoukací potvora nerozhodla, že se chce ve čtyři ráno pomazlit. Spíš jí šlo o prázdnou misku, co si budeme nalhávat.

Paleo jsem momentálně malinko porušila - v Lidlu byly (jsou?) americké dny a nedalo mi, musela jsem si koupit arašídové máslo... :) Hodlám ho dojíst během následujících dní, dokud budou trvat ony nestandartní domácí práce.

Já vím. Jsem pako, že si odjakživa nejradši dělám vše sama. Jen na pár drobností si radši pozvu odborníka. A na přenášení nábytku.

Na víkend jedeme s manželem ke známým, tam, kde jsme měli svatbu. Vidina bazénu, relaxace a klííídku je silnější, než potřeba rychle dodělat útulný pokojíček. Koule, karimatka, zásoba vajec k snídani + anglická slanina jedou samozřejmě s námi :D:D:D Těžce nabyté svalové buňky přece nenechám ochabnout! :)

Hezký víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat