Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

neděle 28. dubna 2013

Kytičky, kulatý... :D

Nejsem bůhvíjaký sběratel, ale je to takový minikoníček, který mě drží od dvanácti let. Jednak nemám prostory, jednak mám je jen "pro chut". Minulou zimu nám zateplili panelák, čímž bylo zrušeno místo k přezimování. Kaktusy spávaly v komoře potmě, sukulenty na netěsnících oknech bytu. Naštěstí mě na podzim napadlo odnést si je do práce. Okna jsou stará, hliníková, dostatečně netěsnící, sluníčko je opouští kolem deváté hodiny ranní. No a tohle je odměna.


Jsem zvědava, co budou dělat v létě doma na parapetu za oknem. Tam si hrají na úpal, žízeň a vůbec dávají najevo, že se jim tam nelíbí. Potvory nevděčný... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat