Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

čtvrtek 31. prosince 2015

Nezadržitelně se to blíží, co je to?

Nový rok? Ten taky, ale jinak samá voda
Myslím na trochu vzdálenější horizont, a vzhledem ke svým momentálním psacím intervalům radši poněkud dopředu.
V únoru tomu budou tři roky, kdy jsem zahájila svou "osobní přestavbu" a dva roky od přechodu na paleo/primal životní styl.
Osobní přestavba se během té doby nenávratně zavrtala do mojí hlavy a z obrovského množství informací ohledně cvičení, jídelníčků, výzev a nevímčehoještě se postupně vykrystalizovalo pár poměrně jednoduchých odpovědí na vše. Ty ostatní jsou ze života.
 
 
- k tomu, abych si udržela fyzičku mi stačí intenzivnější pohyb 15 minut denně (běh, swingy atd.)
 
- kettlebell je velmi originální multifunkční doplněk do domácnosti (velmi vhodná např. jako těžítko, když chcete nechat dveře od ložnice jen pootevřené a bez nežádoucího průniku sesterstva kočičích tlapek)
 
- dobrý zákusek nepotřebuje mouku ani cukr (viz internet a jeho paleo recepty) 
- vánoční cukroví se dá vyrobit v naprosto čisté raw podobě (mističky s oříšky, datlemi, kustovnicí a medem na našem vánočním stole budiž důkazem). O manžela se postaraly kamarádky (foto není, nemám autorská práva na cizí cukroví), z toho plyne další bod:

- dopřejte svému partnerovi svobodu a kamarádky (z toho vyplývají povinnosti i pro vás - musíte být pro muže vždy ve všech směrech "výhodnější", než kámošky - pokud se ho tedy nehodláte zbavit - to neupečené cukroví vám většinou odpustí)
 
- manžel umí uškvařit božské sádlo a ty škvarkyyy.....!!!
 
- lze zvládnout bez jakékoli paniky a následků i velmi těžký infarkt vzniklý náhodným stoupnutím si na váhu :)))
 
- hříchy ve stravě se nenazývají hříchem, pokud se jedná o nezbytnost (Vánoce, návštěvy). Ale musí se jednat opravdu o výjimku, jinak nemá váš preferovaný styl v podstatě význam.
 
- pokud je některý kousek ze skříně na postavě obepnutější, nemusí to nutně znamenat navýšení tukových vrstev; oblečení se opravdu občas zdrcne :)
 
- nejlepší koření je sůl a ano, lze přidat i jiné. Došla jsem v chutích opravdu dost daleko k čistotě.
 
- nejhezčí pocit dodnes je dívat se na výrazy tváří většiny lidí, když sděluji obsah své krabičky s obědem
 
 
Ještě mě něco napadlo. Takový pokus o ..... vtip???.
 
Proč být silná?
 
Protože žena ve věku dámy (tj. kdykoliv) by měla vypadat elegantně a k světu. Pohled na ni by měl být alespoň neurážející a pohyby ladné.
 
Jenže - jak toho dosáhnout, když tahá tašky s nákupy, nemá jí kdo přesunout nábytek, vymalovat, vyměnit pneumatiku........
 
Jedině tím, že je silnější, než by necvičené oko pozorovatele odhadlo!
 
Věřte mi, sice jsem to v posledních týdnech s pohybem opravdu nepřeháněla, velice si pochvaluji, že mě při vytahování obrovské nákupní tašky jednou rukou z kufru auta nejenže nelouplo v zádech, jako dřív, jsem u toho zároveň schopna nenuceně a s úsměvem komunikovat.
 
A ještě přiznání na konci roku. Za různých okolností se mi povedlo v posledním půlroce přibrat několik málo kil. To se spraví, samozřejmě. Co mi na tom připadá k smíchu je fakt, že mnoho lidí mi stále sděluje, že už mám s tím hubnutím přestat. Ať už to myslí jakkoli, odpověď je stejná:
Vždyť jsem přibrala!
 
Stejně se mi nevěří... :)
 
 
 

Všem přeji - vykročte do nového roku tou správnou nohou,

ať už s keckami na nohou, či koulí v ruce!!!

Nikdo jiný to za vás neudělá.

 
 
Eva
 
Musím si přihřát polívčičku.
Trochu zimní nálady z Istanbulu.
Když u nás momentálně nic...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat