Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pondělí 3. listopadu 2014

Mírná podzimní nostalgie

Žiju ve městě, kde slunečný, ničím nerušený den je spíš vzácností. Díky dlouhodobým inverzím, či alespoň "kouřmu" je byť i jen náznak sluníčka vzácnost, která se musí využít. Tak tomu bylo i tuto sobotu.
Odpoledne jsme s manželem strávili procházkou v nedalekém pěkně upraveném rekreačním areálu, kde moje "hlavní" činnost sestávala ze sběru labutích brček (bez fota), které nejspíš využiju třeba k vánoční výzdobě. Naprosto nečekaně jsem našla dva čtyřlístky a manžel hned vedle houbu (čte si momentálně docela tlustou a velkou knihu o čirůvkách, tak ji vezl i domů, stejně ji neidentifikoval :D)

Fotím stále svou stařičkou N95 a to tak, že za každou cenu, tedy i proti sluníčku.
Ten mlžný opar ovšem není způsoben mojí chybnou technikou, alébrž již zmiňovanou inverzí (byť menší, než byla totéž ráno i tentýž večer).
 






 


 




 

 


Nedělní den nestál, velmi slušně řečeno, za nic. Tedy jen co se počasí týká!
V posledních několika týdnech jsem spáchala tři nové sukně, dlouhé triko, jedny domácí kalhoty, čeká mě neodkladně zimní flaušák, začala jsem se vztekat nad háčkovanými korálky (zatím není nic k nahlédnutí, zatím se pokouším zjistit, kam píchnout háček), tudíž jsem neměla dostatek času na Čtyřhodinové tělo, které jsem musela vrátit rozečtené do městské knihovny. Momentálně se tam probírám regály s péčí o tělo (masážní, regenerační a jim podobné techniky), ručními pracemi - Burdami počínaje (tedy mohla bych jim cca metr časopisů věnovat), korálky atd. nekonče.

Hezký a pokud možno slunečný podzim!

PS: cvičení a strava beze změn :)))



Žádné komentáře:

Okomentovat