Cesta je cíl... moje krédo (nikoli myšlenka)
a taky VYTRVALOST, TRPĚLIVOST, KLID, ROZVAHU, DOBROU MYSL A NADHLED (tolik vlastní zkušenost)

pátek 17. ledna 2014

Překvapení!!!

Je pátek, tedy den, na kdy Česká pošta nahlásila, že mi bude doručen balíček. A není to jen tak nějaký obyčejný balíček. No musím se přiznat, vrhla jsem se na něj jako předškolák o Vánocích a papírový obal jsem z krabice strhla pomalu jedním tahem. Načež jsem ze sebe vydala citoslovce:
jéééééé!!!

:):):):)

Co mě uvedlo v tento podivný stav? No přece dorazili Zajíci v krabici!
Už krabice samotná je moc krásně vyvedená (omlouvám za nekvalitu fotky) - obsah velmi zajímavý.
Alespoň pro mě.

Nejsem typ, který hodiny brouzdá internetem za účelem vyhledávání čehokoli. Velmi nerada taky kroužím po jakýchkoli obchodech. Informace ke mě tak nějak přicházejí "samy". Proto jsem ještě stále dost často překvapována, co všechno se dá sehnat.
Mám sice jednu oblíbenou racio prodejnu, leč na prostoru velmi omezeném majitelé skrývají poklady bohužel tak dokonale, že objevit je, by znamenalo pomoci jim s inventurou, tak je maličký obchůdek nepřehledný. Už jsem si říkala, že při každé návšěvě prolustruji jeden (či jen půlku) regál abych si udělala přehled :)

Vraťme se k ušákům.
Dnešní nabídka: instantní jáhlová kaše, bezlepková cizrnová mouka, řasy wakame, ovocný džem, zázvorové bonbóny (o ty jediné jsem se zatím podělila) a taky umeocet a jitrocelový sirup.
Ty poslední dvě věci prosím nesplést, jako se to stalo mně. Hamounka stará, otevřela jsem si hezky lahvičku, čuňácky přiložila ke rtům, očima bloumajíc po okolí - a málem my vypadly oči. Místo milované chuti jitrocelového sirupu se mi v puse ocitla směs slánky a octa. Ještě několik vteřin jsem stála jako sloup neschopna jakéhokoliv pohybu, v hlavě vířily myšlenky - to je nějaká velmi specifická výroba jitrocelového sirupu, nebo: ano, ocet je kyselý, ale proč slaný? Až pak jsem skočila k naštěstí blízkému umyvadlu, tu věc vyplivla a šla si přečíst nálepku. No jistěže jsem debil. Sirup byl v malé placatce stále zabalený a položený v krabici. To co jsem ochutnala, byl umeocet :D

Součástí krabice jsou i informace. Moc informací. A velmi detailní informace. Včetně receptů k jednotlivým potravinám.

Jestli si ještě někdy pořídím zajíce v krabici? No jasně, že ano! Miluju překvapení, kdyby se mi náhodou něco nehodilo, můžu věnovat, ale myslím si, že mě nové potraviny posunou někam dál. A za třistapade - no rozhodně bez nich nepojdu hlady :):):)

1 komentář: